Team ad:terra

Karina Tørnsø
Grundlægger & Senior Konceptudvikler

Med en baggrund som Art Director i reklamebranchen er Karina mere end almindeligt dygtig til at udvikle stærke og meningsfulde koncepter. Formidling og koncept hænger unægteligt sammen, hvis kommunikationen og formidlingen skal lykkes og budskabet forstås.


Karina brænder for at få flere ud i naturen, og rykke naturen tættere på byen. Karina tror på, at vi gennem gode projekter og initialisering går en fremtid i møde, hvor natur og grønnere løsninger er en naturlig del af de produkter og løsninger, som vi hjælper kunderne med at udbrede.

Karina er desuden en passioneret naturentusiast, som mestrer sankningens kunst. Som et ægte bymenneske tilbringer hun al sin fritid i naturen, og bringer alt fra vilde urter og spæde skud til bær og spiselige svampe med hjem.


Freja Lautrupbine
Gartner

Freja er uddannet gartner og med 7 års erfaring indenfor økologisk dyrkning af spiselige planter med særlig fokus på permakultur, bæredygtighed og biodiversitet, forstår hun naturens naturlige processer, og de præmisser, som den giver os. Freja evner den vilde natur i det dyrkede landskab og har falkeøje for detaljen. Freja arbejder metodisk med at sammensætte og frembringe det udtryk, vi er specialister i: Den spiselige, den hjemmehørende og den vilde natur.

Freja er primært ansvarlig for ad:terra’s store pilotprojekt, som vi udfører for PKA; ’Tinghaven til Naturen’.  Med sin særlige sans for den vilde natur har hendes arbejde på projektet til mål at fremme og udvikle biodiversitetsområderne.

Maria Winther
Brand-strateg

Maria er uddannet Brand Designer, med en særlig sans for visuel og verbal kommunikation. Med en baggrund som kommunikationsansvarlig i PR-branchen er Maria specialiseret i strategisk historiefortælling. Særligt på digitale platforme. Maria er desuden en dygtig tekstforfatter med blik for sproglige nuancer, og hun indleder altid en kreativ proces med grundig research og kortlægning af virksomhedens DNA.